Váš nákupní košík

:
TÉMATA
Služby

Právě budujeme nové stránky o službách, které poskytujeme našim klientům - jedná se o poradenství, koučing, terapeutická ošetření apod. Děkujeme za Vaši trpělivost!....Pokud si říkáte, že to trvá dlouho, je to proto, že stále ještě pracujeme nejen na nových stránkách, ale hlavně na sobě, abychom Vám mohli nabídnout opravdovou kvalitu:)

Kontakt

DAR Z PŘÍRODY, s.r.o.

V Nových Bohnicích 820/29,
181 00 Praha 8 - Bohnice

Otevírací doba: Po-Pá 10 - 17h.

Platba u nás v obchůdku pouze v HOTOVOSTI.

Pro veškeré informace volejte:
+420 739 454 045

Pro expedování zásilek volejte:
+420 605 145 874

Pokud Vám telefon ihned nepřijmeme, jsme v danou chvíli zaneprázdněné a později Vám zavoláme zpátky.
Děkujeme za pochopení.

info@darzprirody.cz

FB-f-Logo__blue_29.png

Reklamační podmínky

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce telefonicky/e-mailem).
  2. Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodil se obal nebo pomačkaly výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.
  3. Zboží bylo uchováváno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady. 
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem nebo promoklo. Prodávající za vady neodpovídá.
  5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě za vady neodpovídá.
  6. Potravinové výrobky, kosmetika a doplňky stravy jsou baleny s minimální lhůtou trvanlivosti a s datem spotřeby do... (některé doplňky stravy). Dodáváme pouze kvalitu a velice přísně dodržujeme distribuci našich výrobků.

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu zpět.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží včetně poštovného a to předem dohodnutým způsobem. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení a v originálních obalech poslat běžným balíkem zpět na adresu naší kamenné prodejny v Praze v uvedené lhůtě spolu s fakturou, která byla součástí dodávky.