Váš nákupní košík

:
KATEGORIE
INFO
Služby

V sekci Doporučujeme najdete tabulku akcí a služeb u nás v Daru z přírody.

Sledujte též Události na našem Facebooku

Kontakt

DAR Z PŘÍRODY, s.r.o.

V Nových Bohnicích 820/29,
181 00 Praha 8 - Bohnice

Otevírací doba: Po-Pá 10 - 17h.

Platba u nás v obchůdku pouze v HOTOVOSTI.

Velkoobchod, odborné poradenství k produktům:
+420 739 454 045

Objednávky, reklamace, dostupnost zboží:
+420 603 232 404

Pokud Vám telefon ihned nepřijmeme, jsme v danou chvíli zaneprázdnění a hned, jak to bude možné, Vám zavoláme zpátky.
Děkujeme za pochopení.

info@darzprirody.cz

Zasilkovna_logo_WEB_nove.png

FB-f-Logo__blue_29.png

Reklamační podmínky

Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník NESMÍ takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce telefonicky/e-mailem).
  2. Zboží bylo poškozeno po převzetí od přepravní služby špatnou manipulací a poškodil se obal nebo pomačkaly výrobky uvnitř. V tomto případě prodávající za vady neodpovídá.
  3. Zboží bylo uchováváno v podmínkách, které neodpovídaly požadavkům uskladnění. Při vystavení přímému slunečnímu záření může dojít k poškození a prodávající v tomto případě neodpovídá za vady. 
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů. Došlo k poškození vlivem větru, deště apod., kdy zboží spadlo na zem nebo promoklo. Prodávající za vady neodpovídá.
  5. Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s přepravou. Při hrubém zacházení může dojít k poškození a prodávající v tomto případě za vady neodpovídá.
  6. Potravinové výrobky, kosmetika a doplňky stravy jsou baleny s minimální lhůtou trvanlivosti a s datem spotřeby do... (některé doplňky stravy). Dodáváme pouze kvalitu a velice přísně dodržujeme distribuci našich výrobků.

Postup při reklamaci

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu zpět.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží včetně poštovného a to předem dohodnutým způsobem. Pokud se tak rozhodne, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení a v originálních obalech poslat běžným balíkem zpět na adresu naší kamenné prodejny v Praze v uvedené lhůtě spolu s fakturou, která byla součástí dodávky.