Váš nákupní košík

:
KATEGORIE
INFO
Služby

V sekci Doporučujeme najdete tabulku akcí a služeb u nás v Daru z přírody.

Sledujte též Události na našem Facebooku

Kontakt

DAR Z PŘÍRODY, s.r.o.

V Nových Bohnicích 820/29,
181 00 Praha 8 - Bohnice

Otevírací doba: Po-Pá 10 - 17h.

Platba u nás v obchůdku pouze v HOTOVOSTI.

Velkoobchod, odborné poradenství k produktům:
+420 739 454 045

Objednávky, reklamace, dostupnost zboží:
+420 603 232 404

Pokud Vám telefon ihned nepřijmeme, jsme v danou chvíli zaneprázdnění a hned, jak to bude možné, Vám zavoláme zpátky.
Děkujeme za pochopení.

info@darzprirody.cz

Zasilkovna_logo_WEB_nove.png

FB-f-Logo__blue_29.png

Dodací podmínky

  1. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty či GLS dobírkou nebo bez dobírky při platbě předem na účet.
  2. Dodací lhůta zásilky u dobírky je do druhého pracovního dne od odeslání informačního e-mailu o kompletně připravené zásilce již na adresu zákazníka (nikoli k nám na sklad). Snažíme se o co nejkratší expedici. Pokud je zboží skladem, odeslání zásilky na adresu uvedenou v objednávce probíhá zpravidla ještě v den objednávky obdržené do 10:00, nejpozději však následující den. Při platbě předem odesíláme zásilky ihned, jakmile je platba připsána na náš účet. Zákazník je vždy o připsané platbě informován e-mailem. V případě delšího odeslání než je zde uvedeno bude zákazník telefonicky kontaktován.
  3. Ke každé objednávce je přiložen daňový doklad.
  4. V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme za jiné ve stejné cenové hodnotě nebo s případným doplatkem. Výběr s nižší hodnotou již převzatého výrobku není možný. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nové zboží. Náklady na poštovné spojené s výměnou zboží hradí zákazník. V případě, že zákazník požaduje vrácení zaplacené částky, je třeba připsat k vrácenému zboží zároveň číslo účtu, na který požaduje vrátit zaplacenou částku.
  5. Objednávku lze upravit pouze do doby než je odeslán zákazníkovi e-mail s kompletně připravenou zásilkou. Jakmile je odeslán tento e-mail, zásilku přebírá dopravce Česká pošta s.p. nebo společnost GLS CZ a obsah objednaného zboží již změnit nelze. Česká pošta informuje zákazníka o převzetí zásilky formou e-mailu nebo SMS na mobilní telefon uvedený v objednávce v odpoledních až večerních hodinách. V e-mailu nebo SMS má být obsaženo: Název dopravce, podací číslo zásilky, den dodání a dobírková částka. DPD odesílá SMS/e-mail jeden pracovní den před doručením zásilky. Odpovědí na tuto SMS zprávu/e-mail je možné jednoduše změnit termín doručení. Dále odesílá SMS/e-mail v den doručení s tříhodinovým upřesněním času doručení. U GLS je možnost změnit adresu nebo termín doručení na www.chcisvujbalik.cz. Dále poskytují možnost večerního doručení v Praze, Brně, Ostravě od 17 do 20 hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení dostanete e-mailové upozornění. Po druhém neúspěšném pokusu o doručení je příjemce telefonicky kontaktován.
  6. Zásilky jsou baleny do použitých a nepoškozených obalů a výplní. Po celém světě jsou v oběhu milióny papírových obalů, které po jednom použití končí na skladkách. Naše společnost sídlí v centru města Prahy a máme ve svém okolí další společnosti, které jsou nuceni obaly od svých výrobků likvidovat i přesto, že nejsou poškozeny. Dokud budou v oběhu papírové krabice, obaly a výplně, které se dají znovu použít, nebudeme podporovat výrobu dalšího odpadu, i přesto, že je na něm nápis 100% recyklovatelné a biodegradabilní. Stále se jedná o odpad, který se musí "někam" dát, aby se biologicky rozložil např. za jeden rok nebo dokonce za pět let. Na jakékoli skládkování je třeba míst, která se v ČR velice obtížně hledají a nikdo z nás by si určitě nepřál mít skládku např. přímo za svým domem, i kdyby měla být z biologicky rozložitelných materiálů.